Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

środa, 30 listopada 2011

MAILING na grudzień 2011 Yves Rocher

Nadszedł koniec miesiąca, więc przyszedł czas na zaprezentowanie kolejnej oferty z YR, tym razem świątecznej, która dotarła do mnie wczoraj.
Jak na ofertę świąteczną to trochę mało... Tylko jedna zniżka? Tak samo jak w poprzednim miesiącu a nawet biedniej...
Na drugiej stronie ulotki zaprezentowane są przykładowe produkty z limitowanej świątecznej serii.

Pierdółki choinkowe, w moim odczuciu, wyglądają przyjemnie. Mam już z poprzednich lat kryształki oraz złote bombki mailingowe, więc chętnie i te drewniane przygarnę do kolekcji ;)
Wszystkie ozdobią moją małą choinkę, którą kupiłam wczoraj za całe 4,99zł ;)

Zniżka pójdzie na balsam po goleniu dla taty, bo zauważyłam, że mu się niedawno skończył.

Przyznam szczerze, że oferty sklepowe są coraz skromniejsze... Poza tym okazało się, że listopadowa ulotka występowała w dwóch wersjach! Widziałam tę drugą i wolałabym dostać właśnie ją...
Ciekawe czym jest to spowodowane? Regionem czy ilością wydawanych pieniędzy na zakupy..?

A co Wy o tym myślicie?

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. eh, moja mama już złożyła zamówienie i otrzymała świąteczną limitke YR. "Cudowny" zestaw pachnie tak sobie ;) Ja sie nie skusze, szczególnie, że ostatnio robiąc u nich zamówienie na nowy zapach Moment de Bonheur dostałam: koc, miniaturke zapachu, dwa kubki i biżuterię (kolczyki, wisior i bransoletka). Szał ile gratisów XD Oczywiście biżu tandetna, ale co tam ;P Takie promo to ja rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...