Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 20 grudnia 2011

NOWINKI - Paletki cieni do powiek Cat's Eyes Palette MISS SPORTY

Magia kociego spojrzenia!
Kuszący i drapieżny makijaż w 4 krokach!
Kocia zmysłowość w mgnieniu oka!

Paletki dostępne są w trzech zestawieniach kolorystycznych:

001 Denim Storm

004 Mineral Earth

006 Indygo Intensity


poj. ? - 16,99 zł
Data ważności: 30M

Info: SenioritaMartita



KILKA SŁÓW ODE MNIE ;)

Będąc wczoraj na zakupach zahaczyłam o Rossmanna i w szafie Miss Sporty zobaczyłam pusty stand po nowych paletkach... Nie wiem czy paletki były i się rozeszły, czy też jeszcze ich nie wyłożono, bo po pierwsze: nie było ceny, po drugie: nie było testerów do nich, po trzecie: nie było samych nowych paletek, tylko cienie ze stałej oferty.
Dzisiaj byłam na zakupach żywieniowych i weszłam do innego Rossmanna, gdzie nastawiłam swój radar na szafę Miss Sporty. Uśmiechnęłam się na widok prawie pełnego standu - z nowych paletek nie było tylko jednej brązowej sztuki.
Z początku miałam wziąć sobie którąś, ale zmacałam testery i się rozczarowałam... Kolory w opakowaniu prezentują się cudnie, ale już na skórze nie bardzo. Ciemnie kolory są słabo napigmentowane i robią prześwity. Jasne prezentują się całkiem nieźle.
Możliwe, że na bazie uda się z nich coś wykrzesać.
Z tyłu opakowania jest narysowana 'instrukcja' jak nakładać kolory (niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia, bo nie mam funkcji focusa w telefonie).
Po zrobieniu zdjęć paletki powędrowały na swoje miejsce. Nie dałam się tym razem skusić.
Może za jakiś czas, gdyby były w promocji, to kto wie ;)
Zwłaszcza, że przypominają paletki Astora (które są droższe, ale zdecydowanie lepiej napigmentowane). Przy okazji - Astor i Miss Sporty należą do jednej firmy, a mianowicie Coty.

PS. Przepraszam za zdjęcia kiepskiej jakości, ale mój telefon nie posiada wybitnej jakości aparatu...

1 komentarz:

  1. I like your post so much! And these palettes are amazing!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...