Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

środa, 8 lutego 2012

NOWINKI - Upiększający BB krem 5 w 1 B.B. Cream Beauty Balm Perfector GARNIER

Zainspirowany trendem multifunkcjonalnym. Natychmiastowy efekt upiększający Garnier BB krem 5 w 1!
Początkowo formuła BB używana była przez niemieckich dermatologów, ze względu na swoje właściwości pielęgnacyjne, kojące i łagodzące. Później przyjęła się również na rynku koreańskim, gdzie zyskała ogromną popularność. Stosowały ją znane aktorki, szybko rozpowszechniając ją jako swój sekret urody. Czerpiąc inspirację z krajów azjatyckich, marka Garnier oferuje dzisiaj swoją pierwszą formułę kremu BB, dopasowaną do potrzeb każdej kobiety.
Odkryj składniki pielęgnacji nowej generacji:
* Zaawansowaną pielęgnację skóry „wszystko w jednym” zapewnia formuła nawilżająca przez 24h .
* Beauty Balm Perfector łączy pochodną witaminy C, znaną z właściwości antyoksydacyjnych i rozświetlających, z pigmentami mineralnymi, by w naturalny sposób ujednolicić koloryt skóry. Pigmenty rozprowadzane są szybko i równomiernie, by zapewnić efekt nieskazitelnej cery.
* Filtr SPF 15 pomaga chronić ją przed promieniami UV.
* Lekka i komfortowa konsystencja produktu idealnie wtapia się w skórę i pozwala jej oddychać.

poj. 50ml - ok. 30zł


Info: materiały prasowe

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa czy taka pojemność będzie dostępna od jutra w Tesco za te 16 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie w Tesco nie ma tych kremów... Chyba rzeczywiście pojawią się dopiero 14 lutego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten Garnier jest za 14,99zł ale mam go i zrobił mi masakrę na twarzy niestety skład mi nie służy i zawarty w nim alkohol denat który mnie koszmarnie zapycha .

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...