Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

piątek, 24 lutego 2012

NOWINKI - Wody toaletowe Elite Models EDT COTY

Elite to żywiołowa, pełna emocji podróż zapachowa do 4 ekscytujących miejsc na świecie.....najszykowniejszych stolic mody!
Potraktuj 4 pobudzające zapachy jako zaproszenie.....do poczucia, przeżycia i czerpania radości z niepowtarzalnego stylu każdego z miast.
Ciesz się zmianą miejskiej atmosfery i osobowości z Elite. Nowe zapachy od Coty & Świat należy do Ciebie!

* PARIS BABY - romantyczna, delikatna, szykowna
* NEW YORK MUSE - miejska, intensywna, przełamująca stereotypy
* LONDON QUEEN - żywiołowa, radosna i pełna energii
* RIO GLAM GIRL - olśniewająca, zmysłowa i energetyczna


poj. 50ml - ok. 30zł


Info: materiały prasowe

2 komentarze:

  1. probowalas ich juz?

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowałam w sklepie i muszę przyznać, że mam dwie faworytki i przymierzam się do ich zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...