Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 24 kwietnia 2012

NOWINKI - Nowe produkty w szafach MISS SPORTY

Przed świętami wielkanocnymi zauważyłam w szafie Miss Sporty stand z nowymi produktami. Niestety wtedy na ich temat nie mogłam znaleźć żadnych informacji. Dzisiaj oficjalnie nowości pojawiły się na stronie internetowej Miss Sporty!





Wszystkie te produkty wyglądają kusząco i zachęcają do zakupów.
Niestety jestem kaleką jeśli chodzi o malowanie kresek...
Błyszczyków mam nadmiar ;)
Kolory lakierów prezentują się na żywo fantastycznie! Raczej nie kupię żadnego, bo bardzo rzadko zdarza pomalować mi się paznokcie a poza tym bardzo nie lubię tego grubego/szerokiego pędzelka :/
Tusz prawdopodobnie udało mi się wygrać...

A Wam wpadło coś w oko z nowości zaprezentowanych przez markę Miss Sporty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...