Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

środa, 23 maja 2012

MAILING na czerwiec 2012 Yves Rocher

Wczoraj dostałam nową ulotkę z YR - muszę przyznać, że byłam w lekkim szoku ;) Zawsze oferty sklepowe przychodziły do mnie pod sam koniec miesiąca, albo wraz z rozpoczęciem nowego...
Na wstępie muszę napisać, że oferta czerwcowa występuje w dwóch wariantach.
Wybrańcy oliwkę pod prysznic dostaną 'prawie gratis' (za symboliczny grosz) za samo pojawienie się w salonie YR.
Ja niestety do tego grona nie zostałam zakwalifikowana ;)

Pomimo tego oferta prezentuje się dość ciekawie :)

Zamierzam na początku czerwca przejść się do sklepu i rozejrzeć się za czymś.
Pewnie skorzystam ze zniżki na makijaż, bo taka nie pojawia się za często...
Mam nadzieję, że oliwka jeszcze będzie dostępna, ponieważ już od dawna chciałam ją wypróbować ;)

Na drugiej stronie ulotki nie ma nic ciekawego...
Dostałyście już czerwcowy mailing?

Jeśli tak, to którą wersję?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...