Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 22 maja 2012

PROMOCJE - Nowa czerwcowa URODA + kosmetyki dzieciaczkowe BIEDRONKA

Dzisiaj tylko fragment 'gazetki biedronkowej' oraz ciekawy dodatek w nowej "Urodzie".


Czerwcowa "Uroda" pojawiła się w kioskach wczoraj tj. 21 maja.

Do wyboru są 3 wersje:
- z bransoletką typu Pandora w cenie 9,90zł
- z bawełnianym mleczkiem do ciała Bielendy za 5,50zł
- bez dodatku z cienką wkładką o Avene za 4,99zł (?)

Bransoletek nie widziałam, bo gazetę kupiła mi mama ;)
Rzadko kupuję "Urodę", bo zazwyczaj nie ma w niej nic ciekawego.
Edipresse musi mnie skusić naprawdę dobrym dodatkiem - uważam, że mleczko Bielendy do takowych należy ;)
Jest to pełnowymiarowy produkt, czyli o pojemności 250ml i dacie ważności aż do 01.2015 (oczywiście nie otwierany wcześniej, w przeciwnym wypadku 12M). Otwarcie butelki mleczka jest dodatkowo zaklejone taśmą.

Gazety nie zdążyłam jeszcze przejrzeć, ale na okładce jest Agnieszka Dygant, gdyby ktoś nie rozpoznał ;)

Natomiast gazetka promocyjna Rośnij zdrowo na sportowo będzie obowiązywała od 23 maja do 5 czerwca.

Myślę, że produkty Hipp będą w dość korzystnej cenie ;)
Oliwki po 10zł do tej pory nigdzie nie spotkałam.

Balsam do opalania z jednym z wyższych filtrów SPF30 też jest godny uwagi.

Będziecie na coś polować?

3 komentarze:

  1. Akurat nic mnie nie zainteresowało, chociaż ta Uroda kusi, ale ja przecież średnio lubię mleczka :D :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny artykuł o byciu eco-polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam sobie Urodę i jestem zadowolona z mleczka :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...