Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 8 maja 2012

PROMOCJE - Tydzień Wellness & Beauty w Lidl od czwartku 10 maja

Wczoraj pisałam o zniżkach dostępnych w Rossmann a dziś chciałam podzielić się informacją o promocji kosmetycznej w Lidlu ;)

Katalog Wellness & Beauty będzie obowiązywał od 10 maja.

Ostrzę sobie ząbki na kremy Suhada Nature do twarzy (do tej pory nigdy nie udało mi się na nie trafić) oraz na oliwkowy żel do mycia twarzy Cien ;)

Kuszą mnie również masła do ciała w tych fikuśnych opakowaniach...

Miałyście już przyjemność używania kosmetyków z Lidl'a?
Polecacie coś?

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty nigdy nie trafiłam na nie w Lidlu może teraz się uda to się im przyjrzę bo mnie zaciekawiły .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś czytałam czy też słyszałam dobre opinie o produktach pielęgnacyjnych Suhada, ale za późno się dowiadywałam o promocjach...
      W tym roku postanowiłam przypilnować tematu, bo te produkty są dostępne tylko w takich gazetkach sezonowych.

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale przyznam że z tej oferty nie wypatrzyłam też nic dla siebie. To znaczy oferta bardzo ciekawa, ale muszę zużyć zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę zużyć zapasy, ale jednak kremów do twarzy nie przepuszczę... Chyba od 2 lat na nie poluję ;)

      Usuń
  3. Oliwkowy żel ma chyba SLS/SLES
    Już go chciałam chapsnąć, ale niestety nie miało to sensu :)
    Jak chcesz jakiś żel, to zobacz, czy Ci nie odpowiada ten:
    http://aawrazliwanatura.pl/wrazliwa/oczyszczanie/produkt-1.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...