Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

poniedziałek, 7 maja 2012

WYNIKI wiosenno-kwietniowego rozdania :)

Na wstępie chciałam bardzo przeprosić Wszystkich zainteresowanych wynikami, które miały pojawić się w miniony weekend...
Niestety nagromadziło mi się kilka spraw, które musiały zostać jak najszybciej zakończone przed rozpoczęciem nowego tygodnia.


Bez zbędnych ceregieli przechodzę do sedna sprawy!

Nagroda przedstawiona na poniższym zdjęciu wędruje do...

kruszynkakasia


Gratuluję :) oraz przypominam, że "Na przesłanie danych adresowych czekam 5 dni od ogłoszenia wyników, po upływie tego terminu losowanie odbędzie się ponownie."

Chciałam również podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w mojej zabawie oraz przywitać nowych obserwatorów!

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną, co będzie mobilizowało mnie do prowadzenia bloga :)

Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla koleżanki !

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze nie mogę w to uwierzyć, to naprawdę ja :))
    a ha ha dziękuję bardzo :***

    OdpowiedzUsuń
  3. o takie nagrody warto było walczyć:) ale za poźno sie zorientowałam i proszę..obeszłam sie smakiem:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję, już nie mogę doczekać się paczuszki :))

      Usuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...