Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 27 listopada 2012

MAILING na grudzień 2012 Yves Rocher

Koniec listopada nadchodzi wielkimi krokami, więc jak to bywa pod koniec każdego miesiąca Yves Rocher wysyła ulotki do sklepów stacjonarnych ;)

Jak co roku grudniowy mailing z bomb(k)owym świątecznym gratisem. Nie narzekam, bo jak na moją miniaturową choinkę 6 kolejnych zawieszek będzie jak znalazł ;)

Tym razem w obu wersjach ulotek widnieje zniżka -40% na dowolny kosmetyk oprócz ZP.
Druga strona ulotek też się nie różni ;)

Wersja dla klientów z dłuższym stażem...
Wersja dla nowicjuszy ;)

Ciekawe co będzie tą niespodzianką?
Znając politykę sklepów stacjonarnych będą wyzbywać się zaległych rzeczy z poprzednich promocji...

Jeśli nadarzy się okazja i będę w pobliżu sklepu YR to wykorzystam zniżkę, ponieważ w mailingu listopadowym nie miałam żadnych rabatów...

Macie kartę stałego klienta do Yves Rocher?
Korzystacie z ulotek?

4 komentarze:

  1. Witam!
    Miałabym ogromną prośbę do Ciebie odnośnie tego posta :)
    W wolnej chwili proszę skontaktuj się ze mną na maila: m.gorska@webbersaar.com

    Pozdrowienia z pochmurnego (niestety) Wrocławia,
    Milena Górska

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie kupowałam w Yves Rocher :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianka dla nowicjuszy - to też bombki (chociaż dziwnie, że po 3 latach jestem liczona jako nowy klient)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...