Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

niedziela, 6 stycznia 2013

Chloé Eau de Parfum - Jak poprawnie wymawiać?

Dziś nietypowy ekspresowy post ;) A mianowicie o wymowie perfum Chloé.
Źródło: klik
 Osobiście nie wiem nawet jak pachną owe perfumy, ale często słyszę w filmikach na YouTube o wątpliwościach dotyczących poprawnej wymowy ich nazwy.


Wydaje mnie się, że zamieszczona powyżej reklama powinna wszystko wyjaśnić.

Chloé = KLOI

Przynajmniej ja to tak słyszę ;)

2 komentarze:

  1. Są moim marzeniem od bardzo dawna... Niestety cena skutecznie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy mnie zapach by się spodobał? Dużo osób go lubi :)

      Usuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...