Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 6 sierpnia 2013

HEBE - Otwarcie trzeciego sklepu przy Rynku Bałuckim w Łodzi ;)

Już w nadchodzący piątek tj. 9 sierpnia zostanie otwarty trzeci sklep Hebe w Łodzi :)
Pewnie spora grupa ludzi będzie się cieszyć, bo znajdować się będzie w dogodnej lokalizacji, czyli przy Bałuckim Rynku ;)
Źródło: https://www.facebook.com/drogeria.hebe
Mnie niestety znów nie po drodze i czekam jak kolejna drogeria otworzy się bliżej mnie, tj. w okolicach ul. Rzgowskiej ;)

Ciekawe czy się doczekam..? Póki co wiele fajnych promocji przechodzi mi koło nosa 8)

Lubicie Hebe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...