Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

środa, 4 września 2013

WSPOMINKI - Seria Miss Delia od DELIA Cosmetics

Robiąc małe porządki w swoich gazetowych "archiwach" natknęłam się na reklamę serii dla nastolatek Miss Delia od Delii Cosmetics.
Seria ta istniała na rynku od roku 2007 gdzieś tak do 2009.

Nowe błyszczyki L'Amour, o których pisałam w sierpniu przypominają mi trochę te z Miss Delia.
Sama posiadałam jeden opatrzony nr2 (na zdjęciu podpisany ołówkiem) i bardzo miło go wspominam. Był co prawda o małej pojemności 3ml, ale mieścił się nawet w kieszeni, więc zawsze mogłam go zabrać ze sobą. Dobrze nawilżał usta, ładnie je podkreślając a dodatkowo pachniał gumą balonową Donlad :D
Gdybym mogła to z chęcią bym do niego wróciła, bo kosztował nie więcej niż 5zł a był dość wydajny.

Dawno nie miałam nic do ust z Delii i prawdopodobnie jak spotkam błyszczyki L'Amour to chętnie kupię jeden ze względu na sentyment do tego z kolekcji Miss.

Pozdrawiam!

Marta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...