Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

sobota, 2 listopada 2013

NOWINKI - Pomadki pielęgnacyjne Baby Lips MAYBELLINE

Koniec z nudnymi balsamami do ust. Postaw na 8-godzinne nawilżenie i prawdziwą regenerację naskórka. Z kolorowymi balsamami Baby Lips od Maybelline smarowanie ust wejdzie Ci w dobry nawyk!
Balsamy w tęczowych opakowaniach zapewniają ustom nawilżająco-regenerujące ukojenie oraz ochronę SPF na poziomie 20.

Dostępne są w 2 wariantach, które zawierają po 3 rodzaje:
* transparentne
- nawilżający Look at Me, Baby Lips - zapach cytrynowo-bazyliowy
- odświeżający Bye, Bye Baby Lips - zapach miętowy
- odbudowujący Love Me, Baby Lips - zapach wiśniowo-migdałowy

* kolorowe
- różowy Kiss Me, Baby Lips - zapach passiflory
- brzoskwiniowy Follow Me, Baby Lips - zapach brzoskwiniowy
- czerwony Touch Me, Baby Lips - zapach wiśniowy

poj. 4,4g - ok. 10zł


Od czwartku, tj. 31 października dostępne są w Super-Pharm :)
Skusiłabym się na wariant różowy i brzoskwiniowy, ale mam zapas mazideł pielęgnujących usta...
Wiedziałyście o ich istnieniu czy to dla Was zupełna nowość?


3 komentarze:

  1. Dowiedziałam się o nich przeglądając właśnie gazetkę z Super-pharmu! Bardzo się ucieszyłam widząc je i nie mogłam uwierzyć, że są w końcu w Polsce... Posiadam 3 z nich: brzoskwiniową, niebieską i różową. Wszystkie są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiedziałam do przeczytania tej notki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się skuszę na brzoskwinkę:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...