Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 23 września 2014

NOWINKI - Pomadka w kredce True Colour Creamy lipstick balm HEAN

Hean to kolejna firma, która poszerza swój asortyment o pielęgnującą pomadkę w kredce, czyli must have w damskiej torebce! ;)
Nawilżająca pomadka – balsam w sztyfcie 2 w 1. Lekka odżywcza formuła nadaje ustom piękny kolor i połysk, łączy funkcję błyszczyka i pomadki.

Odżywcze masło shea, witamina E i olejek roślinny intensywnie nawilżają i pielęgnują usta. Zapewniają komfort i idealną gładkość ust. Kolor bez wysuszania. Posiadają orzeźwiającą konsystencję i żywe kolory.

poj. ? – ok. 12-15zł (w zależności od naliczanej marży przez sklep)

Info: materiały prasowe



Szkoda, że tych kredeczek nie było dostępnych w sklepie on-line podczas weekendu darmowej dostawy (13-14 września)...
Wczoraj właśnie dotarło do mnie moje skromne zamówienie.
Pozostaje mi czekać do kolejnej takiej okazji i wtedy z pewnością kolor Natural Glow znajdzie się w koszyku :)
Czujecie się skuszone jak ja?
Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...