Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

czwartek, 6 sierpnia 2015

PROMOCJE – Kolejna odsłona PaeseBox sierpień 2015

Właśnie ruszyła kolejna edycja PaeseBox! Pudełeczko zawiera 7 pełnowartościowych kosmetyków za jedyne 39 zł!

Kosmetyki są dobierane losowo, ale każdy kosmetyk z innego rodzaju np. jeden błyszczyk, jeden cień, jeden puder jeden fluid itd.

Akcja trwa do końca sierpnia!


Ja już skusiłam się na pudełeczko i teraz pozostało mi czekać na nie ;)
Wcześniej brałam udział w takich akcjach organizowanych przez Paese i nie zawiodłam się.
Według mnie to ciekawa opcja na zapoznanie się z kosmetykami danej firmy i wyrobienie sobie zdania.
Jeśli nawet częściowo zawartość nie będzie dopasowana do moich upodobań to będę miała prezent dla kogoś ;)
Co Wy myślicie o takiej promocji?
Marta :)

2 komentarze:

  1. Brałam udział we wcześniejszych akcjach Paese, na tą się nie kuszę bo mam już wystarczająco kosmetyków i najpierw muszę je zużyć. Jestem bardzo ciekawa co znajdzie się w Twoim boxie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać ;) Jak wrócę z "wakacji" to postaram się zademonstrować zawartość :)

      Usuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...